Banner 468x 60

Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Ένας εξευγενισμένος ψεύτης

Η πρώτη μου ανάρτηση. Τη σκεφτόμουν όλη μέρα στο γραφείο και ακόμα δεν έχω ιδέα.


Ποιος είμαι;...
Για τους γύρω μου, ένας επιτυχημένος ματσό, για μένα ένας ιός που μένει μόνος, για τους γονείς μου μια παραλίγο έκτρωση.

Γιατί γράφω;
Για να μολύνω τις σκέψεις σας. Γιατί ξέρω ότι σκέφτεστε βρώμικα. Εδώ είστε ελεύθεροι. Σ ένα μπλόγκ χωρίς ηθική.

Τι θα γράφω εδώ...;
Μια σειρά απο ιστορίες... Μικρές, σκοτεινές ή... απλά μολυσμένες. Μην με πιστέψετε. Σε καμία περίπτωση.

Bookmark and Share

6 σχόλια:

Creep είπε...

Μόλις κέρδισες το ενδιαφέρον μου.
Let me be deceived... :)
Θα τα λέμε από δω και πέρα.

Virus είπε...

Το εύχομαι...

Ginny είπε...

Καλησπέρα Virus!
Γράφεις για να μας μολύνεις; Η μόλυνση είναι σχετική. Εξαρτάται τι είδους ιό κουβαλούν οι σκέψεις σου. Θα χαρώ να διαβάσω ένα μπλογκ χωρίς μάσκα!
Φιλιά πολλά

Virus είπε...

Για την ακρίβεια... Μόνο μάσκα... Καλώς ήρθες.

Μικρός Χείμαρρος είπε...

Αγαπητε Virus, η μάσκα, όπως και όλα τα άλλα είναι σχετική. Στο κάτω κάτω, όλοι τη φοράμε, απλά λίγοι το παραδεχόμαστε. Θα τα ξαναπούμε. :)

Virus είπε...

Το ελπίζω ;)

 
Αποπλάνηση | Template Ireng Manis © 2010 Premium WP Themes | Premium Wordpress Themes | Blogger Templates - New Free Blogger Template Everyday