Banner 468x 60

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Saturday Night Exit

Ίσως θα έπρεπε να λυπάμαι το θλιμμένο ύφος της πρώην μου όταν της είπα ότι δε θέλω να εγκαταλείψω την τωρινή μου βαρετή σχέση για να κάνω κάποια προσπάθεια βαρετής επανασύνδεσης μαζί της. Αλλά όχι. Η αλήθεια είναι ότι μάλλον λυπάμαι τον εαυτό μου και τον τεράστιο όγκο της δουλειάς που με περιμένει αύριο στο γραφείο περισσότερο. Ω μα τι άκαρδο κτήνος που είμαι...

Ε και; Αυτό είναι ένα μπλογκ ανήθικο, τι θα ταίριαζε περισσότερο από έναν εργασιομανή παλιάνθρωπο; Αλλά δε θα σταθώ εδώ. Ας αφήσω και σας να με βρίσετε λίγο.

Το όλο αγκίστρωμα στις σχέσεις με αηδιάζει. Σύμφωνα με μια νέα μου ιντερνετική γνωριμία (γιατί παρέλειψα να πω ότι μεταξύ των άλλων μου εμπειριών έχω και αυτό το νέο για μένα τύπο γνωριμίας) αυτό θα μπορούσε να μεταφραστεί ως κάποια έμμεση αποστροφή στον έρωτα. Ναι θα μπορούσε γιατί όχι...

Οι απαιτήσεις μου από τους ανθρώπους εκτείνονται σ ένα καθαρά εγωκεντρικό πλαίσιο. Όταν νιώθω ότι κάποιος θέλει να με εκμεταλευτεί παράδειγμα, είμαι ικανός να φερθώ εως και απάνθρωπα.Θα έφτανα στην κατάληξη ότι αυτό είναι κάτι κακό αν δεν ήμουν απόλυτα πεπεισμένος ότι η απόπειρα εκμετάλευσης είναι εξ ορισμού κάποια απάνθρωπη κίνηση. Γιατί η αντίδρασή της λοιπόν να μην είναι εξίσου απάνθρωπη;

Γιατί τα λέω όλα αυτά και γιατί συνδέονται με την παρούσα παρ-ακμάζουσα σχέση μου; Διοτι κάποιες φορές το να είσαι η βιτρίνα μιας "ξανθιάς" καταντά κουραστικό, πόσο μάλλον όταν είσαι- άκουσον άκουσον!- Υποχρεωμένος να βρεθείς σ ένα IN club παρέα μ ένα σωρό χαζοχαρούμενα και να περάσεις και ωραία από πάνω. Γι αυτό και γώ την έστειλα. Για την ακρίβεια την άφησα εκεί με τις υπόλοιπες ξανθές φίλες της και την έκανα...

Η έξοδός μου ήταν ηρωική μπορώ να πω με αυτή να έχει μείνει σύξυλη και γω απλά να βαδίζω βιαστικά προς την έξοδο του κολαστηρίου. Θα πάω στην κόλαση μια και καλή όταν πεθάνω γιατί να το ζήσω από τώρα το μαρτύριο; Ενοχές; Καμία απολύτως. Τελικά το δικαιώνω τ όνομά μου και με το παραπάνω...

Για να συνεχίσω την εξιστόρηση της εξαίρετης αυτής βραδιάς απογοητευμένος, κουρασμένος, τσαντισμένος καθώς ήμουν βρέθηκα σε ένα μαγαζί διαφορετικό αυτή τη φορά. Μοναχικό, με χαλαρή μουσική... Άναψα ένα τσιγάρο, ήπια το κλασσικό πλέον ουίσκι και πέρασα υπέροχα...

Γιατί γράφω ένα γεγονός που έγινε το Σάββατο σήμερα; Γιατί ο χρόνος μου είναι περιορισμένος... Να πώ εδώ και ένα ευχαριστώ για τα mails που μου στέλνετε.

Bookmark and Share

8 σχόλια:

Estella είπε...

Νομίζω οτι δεν έπρεπε να την αφήσεις έτσι. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να δείξεις οτι κάτι σ ενοχλεί... Στο είπα και χθες....

Ginny είπε...

Καλησπέρα Virus!
Συνήθως, όπως συζητούσα πρόσφατα με μία φίλη, είναι ευκολότερο να εξιστορήσεις ένα γεγονός ή ένα συναίσθημα όταν έχει περάσει ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Ίσως επειδή δεν υπάρχει η ένταση και η ομίχλη της στιγμής.
Όταν δε θες να είσαι με έναν άνθρωπο, είναι καλύτερα να μην είσαι καθόλου. Απλά καταλήγει άσχημα.

Clem Lumen είπε...

Σε οποιαδηποτε ανθρωπινη σχεση ειναι αναγκαιο να δινεις αλλα και να παιρνεις. Αν απλως εδινες και δεν επαιρνες εκανες πολυ καλα που εφυγες, ηρωικα ή μη.
Όταν ανέφερες "τη βιτρινα της ξανθιάς" θυμήθηκα κάτι που είχα διαβάσει σε ένα βιβλίο του Λεο Μπουσκάλια.
"Η αγάπη είναι ένας καθρέφτης.
Όταν αγαπάς κάποιον γίνεσαι ο καθρέφτης του κι αυτός ο δικός σου. Και αντικαθρεφτίζοντας την αγάπη ο ένας του άλλου, βλέπεις το άπειρο."
ολίγον άσχετο; μπορει. πάντως ήθελα να το πω.

Να βρισκεσαι σε μέρη που νιώθεις άνετα και περνάς καλά, μην προσπαθείς να περάσεις καλά γιατί αυτό συνήθως καταλήγει μια αποτυχία.
:)

Creep είπε...

Εμένα με τράβηξε η τελευταία σου γραμμή. Περιορισμένος χρόνος.
Ό, τι και αν είναι, αυτό, δεν μου αρέσει.
Να έχεις ένα ευχάριστο βράδυ. Παρέα με γκόμενες, παρέα με τύψεις, δεν με αφορά. Ό, τι σε ευχαριστεί.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν θα το έλεγα αποστροφή στον ερωτά, ούτε ακριβώς φόβο δέσμευσης. Απλά νομίζω ότι μάλλον είσαι θυμωμένος. Τον λόγω τον ξέρεις εσύ, αλλά και πάλι μπορεί να κάνω και λάθος. Εσύ ξέρεις τον εαυτό σου και τα θέλω σου, καλυτέρα από τον καθένα.
«Οι απαιτήσεις μου από τους ανθρώπους εκτείνονται σ ένα καθαρά εγωκεντρικό πλαίσιο»
Από τους ανθρώπους και από τις σχέσεις σου; Δεν είναι λίγο λογικό άμα φερόμαστε με τον ίδιο τρόπο να μας φέρονται με τον τρόπο που φερόμαστε και το αντίστροφο;

«Η έξοδός μου ήταν ηρωική μπορώ να πω με αυτή να έχει μείνει σύξυλη και εγώ απλά να βαδίζω βιαστικά προς την έξοδο του κολαστηρίου. Θα πάω στην κόλαση μια και καλή όταν πεθάνω γιατί να το ζήσω από τώρα το μαρτύριο; Ενοχές; Καμία απολύτως.»
Θεωρώ ότι μπορούσες να της δώσεις μια εξήγηση παρόλα αυτά, και όχι να φύγεις έτσι.
Αλλά και πάλι όλα τα παραπάνω αποτελούν δική μου καθαρά γνώμη και δεν υπάρχει κανένας λόγος αν δεν σε εκφράζουν να τα συμμεριστείς.

Skouliki είπε...

εγω που ειμαι παιδι της λόγικης θα πω οτι αν ξυπνησεις μια μεα και αισθανθεις οτι βαριεσαι για χ λογους οτι δεν τραβαει οτε φευγεις... σκληρο αλλα ουσιαστικο

Mariel είπε...

Απλά η εν λόγω "ξανθιά" δε σου έκανε click αλιώς δε θα ήθελες να την αφήσεις και να φύγεις.. Αλιώς όσο και αν το clubaki εσένα σου έκανε κολαστήριο θα περνούσες καλά γιατί ήσουν μαζί της.. Να σε προλάβω..δεν είμαι ρομαντική προς το κυνική θα με χαρακτήριζα απλά δε μαρέσει να συμβιβάζομαι και αυτή η χλιαρή όπως τη περιγράφεις σχέση ήταν τέρμα συμβιβασμός! Creep είσαι όνομα και πράγμα πάντως για το πως την άφησες γιατί δε σου έφταιγε το κοριτσάκι αυτή απότι φένεται μια χαρά ο εαυτός της ήταν μαζί σου!

Φιλί μεσημεριανό.

Anael είπε...

κι εγώ μαζί σου!
"μια μελαγχρινή"
καλό βράδυ!

 
Αποπλάνηση | Template Ireng Manis © 2010 Premium WP Themes | Premium Wordpress Themes | Blogger Templates - New Free Blogger Template Everyday